En fallen stjärna skickas upp igen

Jag kom över det ROLIGAST videoklippet på youtube igår och det fick mig att sakna min gamla blogg där jag lade upp roliga videoklipp. Så jag bestämde mig för att ta mig i kragen och se till att ”videoblogga” igen. Nu behöver ni inte gråta er till söms varje natt. Det är okej, jag är här nu!

Tillbaka till klippet, så verkar alla upplagda versioner av det var ”Embedding disabled by request”. Men, men… Jag hittade i varje fall en live performance som de gjort med ”låten”, dock är den inte ens hälften så bra. Men lyssna på texten och kolla sedan på den "riktiga". ENJOY!



Psst, länken till ”det riktiga” klippet är: http://www.youtube.com/watch?v=fqz1ojIQTBk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0